fbpx

Atenció al client e-commerce

No tens temps d’atendre a tos els teus clients? Perds oportunitats de venda per no fer un bon seguiment? Creus que es pot millorar la teva comunicació amb ells?

L’atenció a client en e-commerce és fins i tot més fonamental que en l’entorn físic, on el comprador es troba cara a cara amb el venedor. Encara que en l’entorn online hi ha altres formes de guanyar-se la seva confiança, molts clients busquen el contacte humà. Ja sigui per resoldre dubtes, comunicar problemes, conèixer l’estat de la seva comanda o simplement «saber que hi ha algú darrera».

Sé que moltes vegades gestionar consultes i alhora atendre el dia a dia d’un negoci impedeix centrar-se en els objectius importants, i si el volum de peticions augmenta, s’acaba requerint d’inversió extra en personal o en empreses especialitzades.

Puc:

  • Contestar els e-mails dels clients
  • Seguiment de les comandes del e-commerce
  • Trucades a clients per resoldre dubtes, reclamacions, etc.

 

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Com puc ajudar-te?